Obțineți consultația gratuită! Suna acum pentru programare

Servicii

Servicii oferite

The Legal Practise Areas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore.

Faq

Servicii oferite

„Cum îți așterni, așa dormi” este un vechi proverb românesc care își găsește utilitatea și în mediul de afaceri.

Încheierea unor angajamente contractuale presupune, în primul rând, asumarea de drepturi și obligații conform cărora se vor desfășura în viitor raporturile comerciale între doi sau mai mulți parteneri.

Stabilirea încă de la început a condițiilor contractuale, înțelegerea implicațiilor rezultate din diverse clauze, precum și anticiparea eventualelor situații ce se pot ivi pe parcursul derulării contractelor, sunt necesare pentru ca raporturile comerciale să se desfășoare cu ușurință și pentru a evita situații neplăcute.

De aceea, echipa Genuine Assistance, formată din specialiști în domeniul juridic, economic, financiar și achiziții publice, te poate consilia și ajuta ca tu să închei contracte în condiții favorabile.

Cu toții știm că achiziționarea de bunuri – în special cele imobiliare – presupune o cercetare minuțioasă cu privire la situația juridică. Chiar și în cazul imobilelor „noi”, volumul de documente ce trebuie analizate este destul de consistent, de la situația terenului, la autorizații de construire, dezmembrări, contracte stufoase preredactate de către vânzători cu zeci de clauze complicate, etc.

O altă „nișă” investițională o reprezintă achiziția de bunuri la licitație publică, proces ce presupune atât respectarea condițiilor impuse prin regulamentele de vânzare, cât și o analiză a situației juridice a bunurilor, iar ulterior, parcurgerea etapelor legale privind „securizarea” dobândirii, inclusiv formularea apărărilor în cazul unor eventuale contestații.

Echipa noastră te poate degreva de toate aceste activități complicate. Cu ajutorul nostru specializat, vei avea siguranța dobândirii activelor dorite cu respectarea tuturor prevederilor legale.

Când vorbim de bani publici, ne referim în mod automat la legislația achizițiilor publice care reglementează atât modalitatea de atribuire a contractelor publice, cât și derularea acestora și soluționarea eventualelor litigii.

Fie că ești de partea autorităților contractante sau de cea a operatorilor economici, echipa noastră te poate ajuta să parcurgi în mod corect toate etapele procedurale necesare pentru încheierea unui contract.

Experții noștri în achiziții publice sunt alături de tine și pregătesc toate documentele specifice procesului de achiziții. Pentru autoritățile contractante oferim suport la stabilirea tipului de procedură, întocmirea documentației de atribuire, derularea procedurii, evaluarea ofertelor și atribuirea contractului.

Operatorii economici sunt asistați în procesul de întocmire și depunere a documentației de participare.

În toate cazurile, în situația unor eventuale contestații și/sau litigii cu privire la derularea contractelor încredințate, reprezentarea juridică poate fi asigurată de avocații noștri.

Realitatea economică a momentului este că tot mai multe companii se confruntă cu un deficit de cash-flow, generat de achitarea cu întârziere a facturilor de către partenerii contractuali.

Dacă în urma solicitărilor de plată nu s-a reușit să îți determini clienții să achite contravaloarea prestațiilor tale, este momentul să apelezi la modalități de constrângere profesionale.

Căile de urmat sunt multiple, însă nu toate îți pot aduce rezultatul scontat, astfel încât, cu ajutorul echipei noastre de profesioniști, vei putea identifica și apela la cea mai bună modalitate de a-ți recupera banii, iar relațiile de parteneriat să fie cât mai puțin afectate.

Dacă te confrunți cu dificultăți financiare, ai datorii pe care nu le poți achita imediat însă există premisele obținerii unor venituri suficiente achitării acestora și susținerii în continuare a activității, ai posibilitatea de a accesa anumite pârghii legislative create în sprijinul susținerii viabilității afacerilor.

Concordatul preventiv vine cu o serie de avantaje, printre care păstrarea dreptului de administrare, eșalonarea plății datoriilor pe o durată de patru ani conform unui plan de reorganizare, posibilitatea diminuării creanțelor și stabilirea unui nou tratament pentru penalități, dobânzi și accesorii. În plus, pe perioada procedurii de concordat preventiv se suspendă de drept toate executările silite.

Echipa noastră de specialiști este alături de tine pe toată perioada procedurii, de la întocmirea analizei financiare cu privire la starea de dificultate, întocmirea întregii documentații aferente procedurii, întocmirea planului de reorganizare, negocierea planului cu creditorii, omologarea și supravegherea indeplinirii acestuia.

În orice afacere există perioade profitabile și mai puțin profitabile. Important este ca tu să acționezi când afacerea ta nu mai beneficiază de randamentul scontat, iar semnalele sunt evidente: contractele întârzie, clienții achită greu sau produsele nu se mai vând ca în perioadele anterioare, creditorii bat la ușă, datoriile se acumulează, iar lista poate continua.

În funcție de situația concretă a societății există soluții alternative de depășire a acestor perioade de „criză”, fie prin reorganizarea voluntară a activității, fie prin accesarea reorganizării judiciare.

În prima situație, cu ajutorul specialiștilor noștri, se pot identifica o serie de măsuri care, puse în aplicare, asigură premisele relansării economice și revitalizării companiei.

În cazul reorganizării judiciare, mecanismele legale ce pot fi accesate în vederea redresării societății și asigurării protecției corespunzătoare sunt condiționate de deschiderea procedurii de insolvență, depunerea declarației privind intenția de reorganizare, întocmirea planului și aprobarea acestuia de către creditori.

Printre avantajele reorganizării judiciare se numără posibilitatea reducerii cuantumului creanțelor, modificarea nivelului penalităților, precum și menținerea dreptului de administrare a societății, sub supravegherea administratorului judiciar.

Când afacerea ta nu mai este profitabilă și simți că nu mai poți face față datoriilor, este momentul să apelezi la mecanisme specifice pentru a închide firma corect și legal. Indiferent de motivul pentru care s-a ajuns în incapacitate de plată, accesarea procedurilor legale de „închidere” a unei societăți este o măsură care trebuie să fie  întreprinsă pentru finalizarea ciclului existențial al afacerii.

Cei mai mulți „abandonează” afacerea sau o predau către necunoscuți și cred că astfel au scapat de povara plății datoriilor însă această abordare este greșită și întotdeauna cei care sunt „sancționați” sunt administratorii de la data apariției stării de insolvabilitate care vor suporta datoriile societății cu averea personală.

Stim că ideea de „insolvență” sau „faliment” te sperie însă sub supervizare de specialitate acest proces poate decurge lin și fără consecințe pentru asociați și/sau administratori.

Administrată corect, procedura insolvenței conduce la închiderea firmei indiferent de cuantumul datoriilor iar răspunderea administratorului este evitată.

Pentru mai multe detalii și informații adaptate situației tale concrete, te invităm la o consultație cu specialiștii noștri în domeniu.

meeting of lawyers 2021 09 01 16 31 37 utc
Easy Acces To Affordable Any Legal Solutions
Why To Choose Us

We are experience in professional law & Legal

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Our Mission

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.