Acte firme

Infiintari societati

Primul pas in demararea unei afaceri este infiintarea firmei la Registrul Comertului. Noi suntem alaturi de tine in aceasta etapa de maxima importanta si te ajutam pe toata perioada derularii procedurii.

Ideea ta de business va putea fi pusa in practica cu ajutorul echipei noastre care va intocmi toate documentele necesare in vederea inregistrarii firmei la Registrul Comertului si obtinerea autorizatiilor de functionare, de la redactarea actului constitutiv, a actului pentru spatiu, declaratiilor asociatilor si administratorilor si pana la completarea cererilor si depunerea dosarului de inregistrare la Registrul Comertului.

Cu ajutorul nostru ai certitudinea ca primul pas pentru o afacere de success este realizat in conformitate cu prevederile legale, simplu, rapid, in timp record si costuri minime.

Garantam intregul nostru suport si  punem la dipozitie experienta acumulata pentru ca afacerea ta sa functioneze perfect, incepand cu momentul constituirii.

Pentru ca noi stim ca timpul tau este pretios, ne ocupam noi de intocmirea tuturor documentelor si inregistrarea dosarului. De la tine avem nevoie numai de:

  • Documente de identitate asociati
  • Dovada spatului unde urmeaza a fi stabilit sediul social
  • 3 variante de denumire pentru societate

Vino acum si beneficiezi de cele mai avantajoase servicii!

 

Modificari documente firma

Pe parcursul desfasurarii activitatii unei societati, apar schimbari care, in conformitate cu prevederile legale, trebuie inregistrate la Oficiul Registrului Comertului in cel mai scurt timp.

Echipa noastra se va ocupa de intocmirea tuturor documentelor, in functie de solicitarea ta.

Ne ocupam de :

  • Infiintari / radieri puncte de lucru;
  • Schimbare / prelungire valabilitate sediu social
  • Schimbare administrator
  • Schimbare asociati / actionari
  • Schimbare / largire obiect de activitate
  • Majorare / micsorare capital social
  • Schimbare denumire firma
  • Infiintare / radiere filiale si sucursale
  • Divolvare si radiere societate

Pentru ca toate aceste operatiuni necesita timp pierdut la ghisee si provoaca “dureri de cap” , echipa noastra se va ocupa pentru tine de toata procedura inregistrarii, in timp ce tu te poti ocupa de conducerea afacerii sau te poti delecta cu o binemeritata vacanta.

Suna  acum pentru o consultatie gratuita cu unul dintre specialistii nostri.

PFA-uri si Intreprinderi Individuale

In anumite cazuri, infiintarea unui PFA sau a unei Intreprinderi Individuale prezinta avantaje mai mari decat infiinatarea unei societati.

De la costuri de infiintare mai reduse si pana la obligatii fiscale mai avantajoase.

Cu toate acestea, pentru a infiinta un PFA sau II este necesar ca obiectul de activitate sa reflecte studiile pe care le detii. Dovada acestora se face cu diploma de licenta sau alte diplome si certificate care atesta cunostintele in respectivul domeniu.

Desi procedura de inregistrare este diferita , noi suntem alaturi de tine si avem grija ca tu sa primesti toate informatiile de  care ai nevoie.

Ne ocupam noi de intocmirea documentelor, completarea declaratiilor si inregistrarea la Registrul Comertului si la Administratia FInanciara.

Avize si Autorizatii

Pentru desfasurarea anumitor activitati comerciale se impune obtinerea de avize, autorizatii sau licente de functionare de la diferite institutii si autoritati ale statului astfel:

  • Aviz / autorizatie sanitar veterinara
  • Aviz / autorizatie de securitate la incendiu
  • Autorizatia sanitara de functionare
  • Autorizatia de mediu
  • Autorizatie de functionare si profil de activitate
  • Autorizatii de functionare specifice activitatii pentru:
    • Unitati de alimentatie publica (restaurant, cafenele, fast-food-uri, altele)
    • Case de schimb valutar
    • Case de amanet
    • Activitati de jocuri de noroc
    • Activitati de colectare / reciclare deseuri
    • Agentii imobiliare
    • Societati de turism
    • Operatiuni vamale
    • Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor
    • Servicii in domeniul protectiei muncii
    • Servicii de transport
    • Spalatorii auto
    • Activitati de intretinerea si repararea autovehicolelor
  • Aviz pentru comercializarea produselor alimentare.

Echipa noastra te sustine in elaboararea documentatiei si obtinerea oricarui tip de aviz sau autorizatie de care depinde functionarea in mod legal a activitatii tale.

Pe parcursul desfasurarii activitatii poti avea nevoie si de alte tipuri de autorizatii si certificate cum ar fi:

  • Autorizatii de constructie/ demolare
  • Certificate de urbanism
  • Certificate constatatoare sau fiscale
  • Atestate pentru diverse specializari

Contacteaza-ne acum pentru obtinerea oricarui tip de aviz / autorizatie sau licenta de functionare pentru afacerea ta.